Nuffnang

Tuesday, February 22, 2011

sorry..

[caption id="attachment_818" align="aligncenter" width="432" caption="sorry sorry sorry =("][/caption]

Noooooooooooooo =(

Am so sorry Jessie. This is the 3rd injury I have done to you..

1st is sebab time sms budak sengal itu and terlanggar tembok/divider(?) kat Petronas Kota Damansara.. Calar kat belah bawah body belah kiri.. Nanti saya letak picture.. Sangat2 sedey and curse the budak I sms and also, the Petronas.. This happened arond last year I guess and sampai sekarang tak pergi kat Petronas situ.. Patut la Jessie been rejecting the oil also.. Isk isk isk.. Hehe.. Okay fine. Takde kaitan.. Saje2 je nak salahkan orang lain.. With the person yang I sms tu. Well, I don't think dia tahu. Tapi, what should dia kisah pun. Dia never did kisah anything pun.. So, ape2 je la..

2nd injury.. A very minor one and the scar is only one dot saja. Kat FRIM Kepong. Saya reverse parking and terlanggar kereta belakang. But oleh kerana reverse pun sangat2 la slow, so the only calar is sebab kereta belakang punya nombor plat kereta punya skru.. Ada la satu dot sahaja.. Sangat2 minor and tak nampak sangat kot..

3rd injury.. Well, am so sorry sebab I caused you a third one.. Time parking dekat Bangsar.. Nak masuk parking around 45 darjah ke belah kiri.. Tapi, sebab tak dapat nak bajet yang saya sudah cukup ke depan, maka terlanggar la saya dengan tembok depan ni.. Huuuuu.. Sadis nye harini..

Takkan jadi if I didn't go here. Won't be happening if I tak kena pergi office untuk ambil surat yang post office tu tinggalkan.. Akak tu la bodoh.. Susahkan orang, janji palsu. Cakap itu ini. Janji palsu setakat nak suruh orang sign sebab dia nak dapat the dividen.. Urghhhh.. Stupid! Ni dah susahkan orang.. Dah cakap orang nak pergi amek kat main branch, tak payah la hantar pergi office. Ni tidak, pergi hantar kat office, and as I tak datang office today, kena pickup somewhere else. Bongok!!!!!!!!!!!

Tadi pegi poslaju.. Dia kate posmen belum balik lagi.. Around 7 camtu. This is the reason I'm at Bangsar. Then terlanggar tembok depan tu.. Sangat2 la down saya.. Cry..

Hurms.. Okay lah.. Saya nggak ada mood.. Later will write again.. Will be soon.. Maybe tonight, maybe tomorrow..

P/s+
Things won't get any better pun if I curse you. I dah bising2 enough tadi. Then Jessie pulak hurt.. I am hating you so much.. Ttyn!

Jess.. I am so terribly sorry. Sorry for being a lousy master. As promise, I will send you to saloon at your birthday.. Soon okay! Look forward to see a beautiful new you..

Till then.. Bye2

Posted with WordPress for BlackBerry.