Nuffnang

Saturday, October 9, 2010

first post of the month..

Agaknye la tapi.. Lost track lak.. Tak update blog sebab tak ingat password nak login actually.. Hehe.. Semalam baru reset..

Ada je few post in Draft, tapi belum post lagi.. Nak checking for one last time.. Then baru update..

Erms, saya agak stress actually.. Entah, malas nak fikir. Tapi its not good if I just ignore right? Hurms.. Entah lah.. When I have better time, saya akan fikir..

This week is full of things that I don't like, that make me very stress and tired, and I have decided to walk away.. Hate the thing too much already.. Ape nak jadi after that, biarkan sahaja lah.. Dah kena begini sekali, so, you know je lah what I feel..

I will not doakan things bad happen.. Life is fair.. What goes around always comes around.. I worry not.. Sepandai2 tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jugak.. Dogs won't bark if they know the person.. Eh? Ada kaitan ke? Hehe..

Okay lah. Saya dah lama menghilang.. Later ada orang report pulak kan? Whatever sahajalah.. As a good friend once tell me, when you are in trouble, only then you know who's your friend, and who is not..

Aite people, take care!

Posted with WordPress for BlackBerry.