North Korea attacked South! Wtf.. Kenapakah tiba2? Adooih..
Mereka tweet about that around 1 hour after the attack..
Agak terkejut gile la time baca tu.. Somehow few drop of tears come out from my eyes.. Teringat kat all my love ones kat sana.. My teachers, my kyosus, my juniors and friends.. Are they okay? Adakah akan terjadi perang saudara? Oh no!
On top of that, I think about our plan of 'balik kampung'.. Huuuu.. Camna nak pergi sana if perang2 nieh? Tiket dah beli. Plan mula dibuat sikit2.. Berangan je nak buat itu and ini.. Berangan nak makan itu and ini.. Haha..
Am quite okay la after I told my other friends about it.. Tapi, derang tanya jugak la plan to Korea is how.. I answered, 2월은 괜찮겠지? ㅡㅡ;;
Hmmm.. Will it be okay? Oh please.. Jangan perang.. Walaupun nak tengok the outcome macam mana.. Tapi, if mereka bersatu, what a great(er) country they will be..
Anyway, hope everything will be okay...
Posted with WordPress for BlackBerry.