Nuffnang

Tuesday, November 2, 2010

this and that..

Apa ya mahu update? Saje gatal nak post sementara tunggu nak naik opis kejap lagi.. Work has been nice but still bitchy in its own way, life has been good but I still want it better. Well, you know lah, I'm a normal person as well. Of course nothing is ever enough.. Hehe..

Money? Hehs.. Sama lah! Always never enough, as I am always greedy to have this and that.. Ish ish ish.. Last weekend je dah belanja most of my gaji, in just ONE day! Hebat tak? Hope the rest of the money still cukup. Still have like 3 weeks to go before next month punya gaji masuk.. Huhu.. Plan well ya aju how you want to survive sampai gaji.. Huuuu

Tapi, am planning to buy heels pulak! Isk isk.. And few other things.. One at a time okay Aju.. Jangan tamak! And whatever it is, jangan sampai meminjam duit orang pula.. I dislike to pinjam duit from siapa2. It will only make me 'manja' and don't know how to survive saje. Tapi... Saya dah banyak hutang diri sendri sebab guna duit dari bank lain, dan juga penggunaan kredit kad yang sangat tak patut.. Sobs..

Hurms, tapi still okay la kot sebab tak guna sumber luar.. Just nak kena bayar back to diri sendiri la.. Hutang kad kredit pun, sendiri kena bayar jugak.. I belajar from a friend of mine. Last time masa kat sana, my parents used to send me money. Then when I heard my other friend, his parents never send him any, it make me think/wonder. If he can survive, then why can't I? Since then saya tak guna duit mereka, tapi belikan barang2 for them using my money.. =)

For Jessie also, completely my money. At first nak pinjam granny la, nak terima duit from abah la, hurms.. Glad I did not take it.. At least abah boleh guna duit tu untuk kegunaan lain.. For the operation ke, or something2 emergency.. Duit boleh dicari, so will find my own =) Diaorang dah banyak guna duit untuk you.. So tidak mahu menyusahkan mereka lagi.. Tapi now macam problem sket la, sebab simpan2 duit pun, tak simpan untuk kahwin.. For 'future' pun takde sangat.. Kesian anak2 saya nanti.. Huuuuuuu...

Okay lah.. Saya mahu naik office.. Merepek je post ni. Kang delete jugak kang nanti.. Alright, takmo tidur kejap.. Early birds catch the worm dear.. Sile bangun!!

Xoxo

Posted with WordPress for BlackBerry.