Nuffnang

Sunday, November 4, 2012

Insya Allah

Jangan putus harapan. Jangan putus doa.  Jangan putus bersangka baik dan membuat kebaikan. Insya Allah, jika kita ikhlas, semuanya akan diterima Allah.

How to improve diri sendiri. Macam terpengaruh cursing here and there. Kerja pun tak siap.. How can I do better? Kerja bertangguh. Sangat tak bagus :(

Takmo dianggap poyo. Tak mahu jugak if terlalu happy or sad, then share in facebook. Buat ape pun kan?

Anyway, i wish everything to be better. Tak mahu lagi malas2. Kena siapkan semua kerja on time okeh.

Take care. Go kejar your dreams. Near or far, you will be fine. You can manage somehow..

Anyway.. just a message for you. I will support you as long as I knew that what you really really want to do. I am here if you need anything. Even if you dont need anything, i'm always here.. :)

To 'the other you'.. I always have crush on you. Now I wish you will be happy with the life you have chosen. Jadi pemimpin yang baik.. Insya Allah kehidupan diberkati Allah.Good luck.. 사랑해..

P/s:
Biarlah kekal 'no name' kepada mereka yang saya tujukan ucapan di atas. Alih2 cakap ayat skema sebab dah agak mengantok. Zzzzzzz.. nyte!