hurm..
today saya kerja! agak bosan gilers kat office tadi.. kerja ada tapi takde la banyak sangat. just main2 je kat office tadi.. awal2 pagi je kak Fida suruh bukak lagu raya.. hahaha.. layan la sekejap.. then layan lagu Hyori.. dll..
watched 패떴 kat office tadi.. had a great laugh. Kak Fida also asked Rina why I laughed sorang2.. hehe.. rasa macam orang tak betul pun ada tadi.. tapi tu lah.. dah tak jumpa episod penuh.. sedih2..
Anyway,it was fun to be watched them again. 재석,대성,효리,예진,수로,tapi 천희 takde in the episode I watched. Tengok yang ada G-Dragon. Tak jumpa lak yang Top nye yang episod penuh.huuu. Erm erm..got one more member. I just don't remember the name. Sorry! Anyway, really really miss that show. Sekarang ada 패떴 2 tapi of course tak besh sangat dah.. Later if got time, will might as well watched 무한도전 and 1박2일..
Okay lah. Mahu tidur saja kot.. Daaa!