Nuffnang

Friday, September 24, 2010

sick again?

Am not too well today. Selsema and my chest hurt a bit. I wonder why.. Erms erms.. Today pun macam nervous semacam je tadi.. Tu pun later I tell you why lah..

Aaaa.. Tak sukenye selsema.

Btw, harinie serious senyap. Busy sangat sampai the whole day takde msg or call or anything. Ye lah, takkan everytime its me gak kan yang kena start kan? So, biarkan sahajalah,.. Clear enough dah kowt.. Campak je la jauh2 okey? Thanks la for everything.. Proceed saja lah with whatever. And sorry lah saya just Aju. Buat saja ape suke, sampai puas.. Its all my fault pun.. Hurms..

Been eating a lot lately. I think I have already gained back the x-kilos that I've lost and maybe gained few more.. Hehe.. Memang serius perlu kurus sudah.. Kurang motivasi saja nieh..

Hish hish.. Saya dah moody. Tired kot.. Erm.. Got to go.. Bye!