진짜 아퍼 내 목이 ㅠ_______ㅠ
Well, I did tell pun if dia ignore, I'll be worse.. Now, is benda lain pula yang jadi. Saya sedang sakit tekak yang sangat sangat sangat. How wonderful.. Cannot sleep last night. Sakit gile okeh!
Funny. Seriously takde benda semalam. Badan cam panas la but that's takde la benda sangat kot as takde la beza dengan hari2 lain. Selain itu, I was okay saja(talking about my health la). Then benda2 lain pula, well, I get ignored cam biasa, cakap pun sikit2. Then after ditinggalkan begitu saje, after that barulah rasa benda2 yang tak patut dirasa itu.
Ntah. Nak kate I'm not stable, but when kena ignore, benda makin teruk je. Macam haritu yang boleh demam sampai menggigil2, demam sampai 3-4 hari, and I just get ignored saje. Alasan, saya tak stable. Hurm.. Ntah.. Takpe la. If sakit ke, makin teruk ke camna, its just me saja. Life beliau macam biasa. Like always, dia je yang boleh buat everything pun.
Hurm.. What's else? Entah lah.. When someone tell you straight to the face, don't want to try and dah completely takde perasaan, then hint hint cakap nak move on and whatever, its pretty straight forward sebenarnya. They don't want you, they have someone else. Benda is that fast, you are so replaceable, so its actually you never really mean anything pun at all. So Aju, sile sedar diri ya! Bak kate orang, enggang sama enggang, pipit sama pipit. They don't get along well..
Hurm.. Okay lah. I want to draft another post.. And nak check the post2 yang masih kat phone draft ini..
I'll write more later..
May you and I have a nice day..
Posted with WordPress for BlackBerry.